Товар був успішно доданий до вашого кошика
В кошику знаходиться 0 товару. В кошику знаходиться 1 товар.
Опис термінів
Сайт – siemens-home.kh.ua
Клієнт – суб'єкт, фізична особа, яка оформляє замовлення в Інтернет-магазині та є одержувачем Товару. Товари, які купуються в Інтернет-магазині siemens-home.kh.ua Клієнт має право використовувати виключно для особистих потреб або для потреб сім'ї та близьких, або в інших цілях, не пов'язаних із комерційною діяльністю (перепродаж), не уклавши попередньо договору з Продавцем.
Товар - матеріальна одиниця, що знаходиться в товарному обороті та запропонована до продажу на сайті.
Інтернет-магазин – сайт в інтернеті, що має адресу в мережі інтернет siemens-home.kh.ua, що належить Продавцю та розміщується у Харкові. В Інтернет-магазині Клієнтам для оформлення Замовлення пропонується Товар Продавця, а також умови оплати та доставки замовленого Товару.
Замовлення - у належному вигляді оформлений запит Клієнта на продаж, доставку Товару, який вибрав Клієнт на сайті, на вказану Клієнтом адресу.
Служба доставки - служба сервісу, яка контролює послуги третіх осіб з доставки замовлень Клієнтам.
Служба обслуговування клієнтів – служба сервісу, яка здійснює контроль та обробку замовлень, оформлених Клієнтом на сайті.
Замовний товар – товар, який відсутній на складі у Харкові.
1. Загальні умови
1.1. Замовляючи Товар через Інтернет-магазин siemens-home.kh.ua, Клієнт висловлює згоду з умовами продажу Товару (далі в тексті Умови), які пояснені далі.
1.2. Згадані Правила, а також розміщена інформація про Товар на Сайті є публічною офертою, згідно із Законом України.
1.3. Взаємини між Клієнтом та Продавцем регулюють закон України "Про захист прав споживачів". • Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Правил.
1.4. Свою згоду з цими Правилами Клієнт висловлює, оформивши Замовлення, поставивши галочку «Підтверджуючи реєстрацію, Ви даєте згоду надати достовірну та точну інформацію про себе та свої контактні дані» та натиснувши кнопку «Продовжити».
2. Реєстрація
2.1. Оформлення замовлення Клієнтом допускається лише після того, як Клієнт зареєструється на сайті.
2.2. Продавець не несе відповідальності за достовірність та точність інформації, яку Клієнт вказує у формі реєстрації.
2.3. Клієнт зобов'язується, що не розголошуватиме свій логін та пароль, які вказав у реєстраційній формі. Клієнт погоджується з тим, що конфіденційність даних, переданих через Інтернет, не гарантується у разі, якщо доступ до цих даних було отримано третіми особами поза зоною технічних засобів зв'язку, підвладних Продавцю. Продавець не несе відповідальності за збитки, завдані таким доступом.
3. Оформлення Замовлення та строки його виконання
3.1. Клієнт може оформити Замовлення телефоном або самостійно, скориставшись формою оформлення Замовлення на сайті. Детальніше про оформлення замовлення ви можете прочитати в розділі «Допомога покупцю».
3.2. Коли оформлення Замовлення успішно завершено, Клієнту отримує на адресу електронної пошти, яка вказана при реєстрації, інформацію про його Замовлення. Статус Замовлення відображається у розділі "Мій профіль".
3.3. Термін отримання Товару безпосередньо не залежить від Продавця, а залежить від своєчасної оплати Замовлення Клієнтом, від адреси доставки, від роботи служби доставки, яка здійснює доставку цього замовлення.
3.4. Інформаційні матеріали, які розміщені на сайті, не можуть повністю відображати властивості та якості Товару (включаючи розміри, колір, форму, технічні параметри). Колір або відтінок виробу можуть відрізнятися від реального. Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Продавець не несе відповідальності за зміни, внесені виробником
3.5. У разі відсутності Товару на складі Продавця в необхідній кількості або за незалежних від Продавця обставин Продавець має право анулювати цю позицію в Замовленні Клієнта, поінформувавши про це Клієнта, надіславши повідомлення на адресу електронної пошти, яку Клієнт вказав при реєстрації на сайті, або зв'язавшись з Клієнтом по телефону.
4. Доставка
4.1. Продавець робить все, що від нього залежить для дотримання зазначених термінів доставки, але незважаючи на це можливі затримки в доставці Товару з незалежних напрямків від Продавця причин.
4.2. При отриманні Товару працівники служби доставки зобов'язані показати Клієнту Товар без упаковки, після чого Клієнт повинен поставити свій підпис у документі, що підтверджує доставку Товару.
4.3. Після отримання замовлення та підписання документів, що підтверджують доставку Замовлення, відповідальність за збереження та цілісність Товару переходить до Клієнта.
4.4. Види доставки Товару вказані на сайті у розділі «Оплата та доставка».
4.5. Розрахунок вартості доставки кожного Товару провадиться з розрахунку виду доставки, кількості конкретного Товару або всього Замовлення, а в деяких випадках – лише від виду доставки.
4.6. Вартість доставки оплачується додатково та не включається до рахунку.
4.7. Доставлене Замовлення передається Клієнту або персони, зазначеній у Замовленні як одержувач цього Замовлення. У разі відсутності Клієнта або персони, зазначеної у Замовленні як одержувач за місцем доставки, Замовлення передається іншій персони, при цьому вона має пред'явити оригінал документа, що посвідчує особу, а також чек про оплату Товару, копію документа, що посвідчує особу Клієнта.
4.8. При отриманні Товару Клієнт повинен мати при собі оригінал документа, що засвідчує його особу.
5. Оплата товару
5.1. Ціна товару вказується на сайті. У разі неправильної вартості замовленого Товару, Продавець при першій нагоді інформує Клієнта, щоб видалити або підтвердити Замовлення Клієнта. Якщо зв'язатися з Клієнтом неможливо, згаданий Замовлення вважається анульованим. Якщо Замовлення було сплачено, Продавець повертає сплачену суму.
5.2. Види та порядок оплати описані на сайті у розділі «Оплата та доставка».
5.3. Замовлення приймається на подальшу обробку лише після підтвердження замовлення по телефону представником Продавця. Замовлений Товар не резервується та Продавець не може гарантувати наявність вказаного у Замовленні Товару на складі Продавця. У зв'язку з цим можливим є збільшення терміну обробки Замовлення.
5.4. Клієнт має право запросити у Продавця сертифікат на куплений Товар, а також документи, що встановлюють право Продавця.
6. Повернення товару
6.1 Клієнт має право відмовитися від замовленого Товару протягом 14 днів, за винятком дня покупки. Повернути Товар є можливим тільки в тому випадку, якщо Товар не був в експлуатації, збережено його зовнішній вигляд, оригінальна упаковка, споживчі властивості, пломби (якщо є), а також захисна плівка. Для повернення Товару Клієнт повинен мати при собі документ, що підтверджує факт купівлі цього товару у Продавця. Замовний товар поверненню не підлягає.
6.2. У разі відмови Клієнтом від Товару, згідно з п.6.1, Продавець виплачує повну вартість поверненого товару (вартість доставки цього товару виключається) після отримання Продавцем заяви письмово, написаної Клієнтом та завіреної підписом Клієнта. При поверненні Товару Клієнту необхідно надати копії паспорта та ІПН.
6.3. Відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів" Продавець має право відмовити Клієнту прийняти Товар назад або взяти компенсацію, якщо Товар був в експлуатації, повернутий не в оригінальній упаковці, упаковка має пошкодження, на товарі зірвані пломби та захисна плівка, помітні сліди використання, наприклад, подряпини та подібні дефекти.
6.4. Клієнт має право протягом 14 днів з дня отримання товару, не включаючи день покупки, здійснити обмін придбаного Товару на аналогічний, якщо даний Товар не задовольняє Клієнта своїми габаритами, кольором, фасоном, розміром, формою чи комплектацією за умови, що Товар не був у експлуатації, збережені зовнішній вигляд Товару, споживчі властивості та оригінальна упаковка (якщо є), а також захисна плівка. Доставка аналогічного Товару Клієнту оплачується додатково.
6.5. Якщо в момент повернення Клієнтом Товару на заміну Продавець не має в наявності аналогічного Товару, Клієнт має право відмовитися від виконання цих Правил і вимагати повернення вартості Товару.
6.6. За наявності попередньо отриманого акта сервісного центру Клієнт має право повернути неякісний Товар Продавцю та вимагати повернення грошей, сплачених за даний Товар, протягом усього гарантійного строку, строку придатності або, якщо конкретний термін не вказано, протягом строку, що не перевищує двох років.
6.7. Повернення коштів Клієнту здійснюється тим способом, який Клієнт використав при оплаті Замовлення, або після письмової заяви від Клієнта кошти можуть бути перераховані на зазначені Клієнтом реквізити за умови, що Продавець має таку можливість.
6.8. У разі коли повернення коштів Клієнту здійснюється одночасно з поверненням Товару, Продавець повертає зазначену суму, погоджуючи з Клієнтом спосіб повернення коштів.
7. Відповідальність продавця.
7.1. Продавець не несе відповідальності за завдані Клієнту збитки, що виникли внаслідок неправильного використання Товару.
7.2. Продавець має право віддати або будь-яким іншим видом передати свої права та обов'язки у взаєминах з Клієнтом третім особам.
7.3. Продавець не несе відповідальності за зміст та функціональність зовнішніх сайтів.
8. Конфіденційність та безпека особистої інформації
8.1. Продавець використовує інформацію Клієнта з такою метою: Реєстрації Клієнта на сайті; виконання своїх зобов'язань перед клієнтом; Оцінки та аналізу роботи сайту.
8.2. Продавець має право надсилати Клієнту інформативні та рекламні повідомлення. Якщо Клієнт не бажає отримувати від Продавця подібні повідомлення, він може зробити відповідні зміни у налаштуваннях своїх даних.
8.3. Продавець зобов'язується не розголошувати отриману від Клієнта інформацію. Не вважається порушенням надання інформації Клієнта агентам та третім особам, які діють згідно з договором із Продавцем з метою виконання взятих на себе зобов'язань перед Клієнтом.
8.4. Продавець отримує інформацію про відвідувача сайту siemens-home.kh.ua, його IP адресу. Ця інформація не використовується для встановлення особистості відвідувача.
8.5. Продавець не несе відповідальності за інформацію, яка надається Клієнтом на сайті у публічній формі.